Tuesday, December 23, 2008

Pregatiri...

Suntem pe ultima suta de metri. Scoala si gradinita s-au incheiat, curatenia e aproape gata, cadourile sunt cumparate sau confectionate, ce mai ramane de facut? Cozonacii si sarmalele, apoi ne putem aseza linistiti sa asteptam venirea mosului, intrebandu-ne daca am fost suficient de cuminti si buni incat sa meritam.

La scoala fiului meu a avut loc saptamana trecuta un targ de Craciun. Lacika m-a rugat sa-i fac cateva lucrusoare ca sa aiba ce vinde :).


Un cosulet cu bomboane. Acum am observat ca n-am fotografiat si tablouasul pe care l-am facut... :(


Cumparaturi... :) Aceste ornamente sunt facute de copii mai mari, din ghips.

Tot la scoala, am avut serbare:


Copiii din clasa a doua. Ne-au cantat colinde si ne-au urat. O bucurie!

Si pentru ca doamnei invatatoare i-a placut cosuletul de la targ, i-am facut aceste cadouri:


Multumesc, Sanda, pentru panelul cu Mosul! :) Scuzati calitatea fotografiilor, sunt facute in fuga.

Ce a mai ramas?
Cand avea Lacika 2-3 anisori si era singur, favoritul tuturor, ne-am dat seama ca avem prea multe jucarii si atunci ne-am format o obisnuinta care pot spune ca a devenit traditie deja. Inainte de sarbatori, daca tot facem curatenie, facem si o triere a jucariilor. Alegem jucariile bune dar nefolosite si facem astfel o bucurie acolo unde trebuie...


Aceasta este "recolta" din acest an, jucarii aproape noi(unele chiar nefolosite!). Anul acesta le-a dus sotul impreuna cu prietenii lui din clubul "off road", alaturi de alte cadouri, sus, in satele uitate de lume si civilizatie din varful muntilor. Sper sa se bucure copilasii de ele, noi cu siguranta ne-am bucurat la gandul ca putem aduce un zambet.

V-am povestit deja? La noi nu vine Mos Craciun. La noi vine Ingerasul si aduce pomul si cadourile in seara de Ajun.
Dar cum asa ceva nu se poate ascunde, baietii au primit deja un mic cadou. Cate o pernita moale cu omuleti care sa-i inveseleasca.


Va urez tuturor SARBATORI FERICITE, pace si bucurie in suflet !

KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET kivánok mindenkinek, békében es boldogságban !

I wish you love,peace and joy and a MERRY CHRISTMAS !


........

11 comments:

Alexandra said...

Moni, ce multe si frumoase lucruri ai cusut! Chiar ai fost ocupata in ultimele zile. Multumesc pentru poele de la serbare :-)
Va doresc sarbatori fericite, vesele si linistite!
Sanda
PS. Si noi avem traditia de a da altor copii din jucariile noastre. Si la randul nostru am primit destule de-a lungul timpului :-)

Elena said...

Ce sarbatori minunate aveti! Si atunci cand aduci bucurie copiilor este si mai minunat! Jucariile noastre s-au dus deja dar au ramas hainele, care au plecat sa tina cald copiilor nevoiasi. Sarbatori fericite! Elena

irinaindira said...

Sarbatori fericite alaturi de intreaga familie si un An Nou plin de impliniri!

La multi ani1

irinaindira

Ela said...

Monica, LA MULTI ANI inca o data! Ai lucrat multe lucruri frumoase iar noi mai mult am vorbit! ù
Intra-adevar , un obicei foarte frumos , sa daruiti altor copii, sa faceti o bucurie celor care nici nu mai asteapta sa vina mosul sau ingerasul!
Ela

nico said...

Imi plac papuselele, imi plac pernutele, dar mai ales imi plac gentile. Ai maini dibace si un extraordinar simt al frumosului, al elegantei. Nimic abuziv, nimic incarcat. Felicitari!

QUILT UNIVERS said...

Ce mai faci Monica?

Daniela said...

Tu, Monica, unde ai disparut?? nu ai aparut de un an de zile!
Sper ca esti bine s tu si familia ta si tot fiind Craciunul curand va doresc sarbatori fericite si frumoase! :)
Craciun Fericit!!
dana

Edith said...

Monica, felicitari pt indemanare! Este foarte fain ce faci tu aici! :)

Unknown said...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

radiowhisper.com said...

Buna Seara!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

liana said...

frumoase obiecte