Monday, October 15, 2007

Pentru inceput

Am deschis de o vreme acest blog si totusi iata-ma abia acum iesind la scena deschisa.
De obicei sunt o fire inchisa, mai mult introvertita decat comunicativa, astfel, mi-e mai greu sa ma manifest in fata unei asa mari audiente cum e internetul. Obisnuiam sa tin in adolescenta un jurnal, dar scriam in el doar cand eram trista si suparata sau cand picam in butoiul cu melancolie :) . Dar gandindu-ma acum in urma, ideea de jurnal nu-mi place. De ce sa scrii ceva ce ti s-a intamplat si sa tii pentru tine?! Daca e intim si personal atunci tine acea amintire inchisa in fundul sufletului tau, iar daca vrei sa spui si altcuiva, atunci nu ma e jurnal...
Am cunoscut nu demult si am avut sansa sa fiu acceptata de un grup pe care il admiram de o vreme. Peticelele impartasesc toate aceeasi pasiune, a lucrului de mana si a patchworkului in special. Imi doresc sa pot face lucrari macar pe jumatate atat de frumoase , elegante si gratioase ca cele iesite din mainile lor. In acest scop, blogul mi se pare o unealta, un loc de adunat idei, de facut planuri , de expus incercari, de discutat pe marginea lor, de acceptat sugestii si sfaturi si de ce nu, uneori si laude :) ...

No comments: