Monday, October 15, 2007

Acestia suntem...

Mi se pare drept sa spun de la bun inceput cine sunt. Sunt o mamica :). Abia apoi sunt o femeie, sunt o persoana careia ii place sa viseze si careia ii place cel mai mult sa se afunde in lucru si sa migaleasca lucrusoare.
Si pentru a ne cunoaste, ce alte poze mai frumoase decat cele facute in acest weekend, unde altundeva decat unde ne simtim cel mai bine: in excursie la munte ...
Am fost intr-un loc care poate parea ireal in secolul 21. Varsag, o comuna, in varf de munte, intinsa pe o suprafata imensa, cu case la cate o jumatate de zi de mers departare, fara electricitate, dar intr-un peisaj care iti taie rasuflarea, o impletire de vechi si modern care te nauceste.
O cunoscuta cascada in zona, "Csórgókő" - piatra care curge.



Si cum spuneam, curent electric, ioc, dar exista gard electric, cu baterie solara si vacute de import... :)

Peisajul da gustul mancarii la ceaun.
Puiul meu mai mic, Peter. Cerbul asta musca? ... Sau asteapta oare sa-i dau din mancarea mea? ... :)
Celalalt sufletel al meu, Lacika, ne invita: cine vine la plimbare cu caruta "prin targ"? :)


E frig, frig...
De la fereastra camerei noastre...

7 comments:

Alexandra said...

Moni, am aflatca ai un blog! Foarte bine :-) Imi place mult peisajul din zona voastra si ma bucur sa vad poze frumoase cu familia ta. Acum chiar ca trebuie sa te gandesti ce articol nou sa scrii pentru blogul tau si pentru Peticel.
Sanda

QUILT UNIVERS said...

Mai da frumosi mai sunteti!! O familie grozava.
Si tu esti plina surprize.. Ma bucur mult ca ti-ai facut acest blog si ca ne-ai incantat cu peisajele astea de vis.

Sa fie de bun augur acest inceput si mai stam de vorma peste un an, pentru impresii de calatorie.
Daniela

...tiktakro... said...

Bine ai venit in lumea bloggerilor! ;))
Frumoasa familie, frumoase povesti...mmmm, ce bun trebuie sa fi fost guiasul acela...
Stau cu ochii pe aici , fii sigura , pentru noi povesti!

Petit Patch said...

Ma bucur sa te cunosc si sa-ti cunosc si familia!
Baietelul tau e tare dulce si peisajele unde ai fost sânt ca în vis!
Smaranda

Dora said...

Viata lunga blogului tau! Felicitari pentru familia ta frumoasa si merci ca ne-ai facut partase la frumusetile pe care le-ati vazut. Si eu ador muntele!
Astept sa vad pe blogul tau si lucrarile tale!
Dora

La Bastidane (Nathalie Locquen) said...

C'est beau chez toi .... Magnifique.

Elena said...

Ma bucur ca ai un blog, astfel pot sa te cunosc mai bine si sa vad ce lucruri minunate stii sa faci. Elena