Sunday, November 11, 2007

Home Sweet Home

Prietena mea s-a hotarat in sfarsit sa se mute din casa parinteasca, iar eu i-am facut un cadou de casa noua . Imi plac tare mult casutele in quilturi si in broderii, astfel ca acum a fost momentul sa fac prima mea casuta :) .
Fondul este un fel de fetru (asa mi s-a spus la magazin) pe tesatura, iar casuta, blocul, garduletul si copacul sunt din stofa. Agatatorile sunt fixate cu margelute din lemn, textul l-am scris absolut "liber", iar in partea de jos sunt doua buzunarase pentru chei, pentru scrisori sau ce mai vrea ea sa tina la indemana.
Abia astept sa i-l fac cadou.

8 comments:

elena.habasescu said...

e frumoasa lucrarea ta monica si originala cu agatatorile incheiate in nasturi. De obicei, am vazut si eu la expo Resita, se pune in spatele quiltului o banda lata de 3-4 cm. depinde cat de mare este quiltul si mai mica cu 2 cm decat el prin care se baga o bagheta si de ea se va agata un lantisor sau sfoara. O sa trimit pe grup , daca mai gasesc , modelul pe care ni la trimis smaranda.Dar nu ne opreste nimeni sa agatam lucrarile cum vrem noi.Cred ca stau mai bine pe perete asa cu agatatori . Le facem la fel cand ni se cere. Spor la lucru -ENA

...tiktakro... said...

Excelenta lucrarea ta! atit de calda si de inspirata ;))
Sper sa o incinte la fel de mult si pe prietena ta ca pe mine...

Elena said...

Cadoul tau va fi nemaipomenit si mi-ai dat si mie o idee pentru casa cea noua a prietenilor mei. Aveam si eu ceva in gand dar tu ai facut ceva frumos dar si parctic. Elena

Alexandra said...

Frumoase casute, Monica!
Sanda

QUILT UNIVERS said...

Foarte dragut ti-a iesit. Si ideea cu buzunarele e grozava.
Daniela

Dora said...

Excelent! Un stil country care mie imi place foarte mult! Si bindingul mi se pare foarte bine pus, nu ai de ce sa-ti faci probleme. si este lucrat foarte "curat"

Petit Patch said...

Ce frumos cadou de casa noua!
Sper ca prietena ta a apreciat!
Smaranda

Grazia said...

Beautiful work!!!!!
Brava!!!!