Monday, February 11, 2008

Zile...

Zilele acestea ma misc mai greu, parca nu-mi iese nimic. Dar ma straduiesc totusi...

Am cusut un micut quilt zdrentuit. Mi-am facut un desen, am taiat patratele si dreptunghiurile, le-am cusut potrivit "proiectului", am taiat franjurile aproape de cusatura, apoi am spalat quiltul cu mana frecand bine pe partea cu franjuri. Are 82 X52 cm si sper sa fac din el o geanta. Sa vedem ce iese.

Anul trecut, cuprinsa brusc de un romantism primavaratic, am cautat si am cusut in ziua de Sfantul Valentin, aceasta inimioara. Dar, cum a doua zi mi-a trecut ameteala, micuta boderie a ramas nedesavarsita. E prea mica si ar fi prea banal sa o pun in rama. As fi curioasa ce idei aveti, ce sa fac cu ea? Modelul este dupa o grila gratuita de pe http://abcbroderie.com

What do you say? What should I do with this little embroidery I made last year? It' s to small and to boring to put it in a frame. I have some ideas of how to use it but I would like to know your opinion too.

Am fost in alta lume, am fost pe Harghita-Madaras.

5 comments:

Ela said...

Monica, inima deja lucrata poti sa o aplici pe un quilt dar sa-i faci pereche in alta tehnica ,poate crazy !Si atunci ai un quilt cu inimi perechi dar diferite!!Daca gasesti pentru border un material cu inimi multe si micute !!
Forte frumos la sanius ,nu?Vremea pare a fi fost excelenta!
Ela

Alexandra said...

Draga Moni, ce frumos ai scris! Si ce frumos ai cusut, ai brodat, ai schiat si ai fotografiat :-)Ma- distrat articolul tau, pentru ca si eu am avut (si mai am inca) asemenea "crize" in care trebuie sa brodez, sa impletesc, sau sa fac cine stie ce alt proiectel care apoi ramnane fara soarta. Aveam o rama mica in forma de inima...dar unde-o fi? Dac-o gasesc ti-o trimit, desi nu stiu exact ce dimensiune are inimioara ta.
Fa pagina ta de jurnal pe Februarie cu inimi si o poti include si pe cea brofata.

Alexandra said...

PS. Si rag quiltul e fain, si da, merge o geanta!
Sanda

Elena said...

Cred ca o geanta din rag quilt o vei face repede si va iesi ceva foarte frumos. Inimioara brodata este excelenta si poate face parte dintr-un crazy, inclusa discret printre alte broderii. Te cred cand spui ca ai fost in alta lume, peisajul este fantastic acolo, te poti inspira pentru o pagina jurnal. Elena

Petit Patch said...

Eu vad un martisor inimioara, e repede facut si frumos!
Smaranda