Tuesday, March 11, 2008

Lucrusoare

In "plimbarile" mele pe net am tot vazut suporturi pentru creioane, deci ideea nu pot sa mi-o insusesc.
Iata insa si versiunea mea. Am cusut-o pentru fiul meu care in clasa intai foloseste mult creioanele colorate si avea o maaaare :) problema cu suporturile din carton care ori se rupeau ori se dezlipeau. Pentru a proteja varfurile creioanelor, i-am proiectat si o clapeta.
In asteptarea primaverii, am brodat o mica scena insorita pe partea interioara. In exterior are un "L" stilizat.
Pentru o inchidere rapida, adecvata unui baietel activ , am cusut arici (scai) in loc de panglici. Recunosc, m-am gandit la aceasta varianta cand era deja prea tarziu, asa ca am fost nevoita sa-l cos la final, cu mana. Dar astfel am stiut exact unde trebuie sa-l cos si a mers destul de repede.
Lacika este primul meu mare admirator si critic, baiatel fiind are inclinatie si rabdare multa sa migaleasca tot felul de lucrusoare. Tot astfel, este mereu incantat si mandru cand ii fac cate o surpriza. A doua zi s-a dus la scoala cu noua achizitie si probabil a facut un pic de parada printre colegi. Cand un coleg i-a spus ca lui nici nu-i place suportul de creioane, Lacika l-a intrebat mandru: "dar mama ta stie sa faca asa ceva?" Ei, ce spuneti?!

Acum imi dau seama ca n-am pus pe blog gentuta-rucsac pe care am cusut-o din quiltul zdrentuit.
Sunt foarte multumita de ceea ce a iesit, e mai bine decat am crezut ca va fi.
Marimea si forma sunt foarte potrivite pentru plimbarile prelungite cu copiii.
Pentru continuitate, i-am cusut si partile laterale tot cu cusatura in exterior. Se potriveste cu stilul "rag" al rucsacului. Putem sa ne luam toate lucrusoarele de care avem nevoie. Buzunarele de diferite marimi ne salveaza de vraistea prin care le-am cauta altfel, iar daca mai facem si cateva mici cumparaturi, incap toate. Pun rucsacul pe spate si am mainile libere pentru oamenii mei :) .

7 comments:

Alexandra said...

Draga Monica, ce minunat ti-au iesit lucrusoarele :-) Se cunoaste ca sunt facute cu drag. Sa brodezi ceva mic si delicat pe un lucru de copil - este tot ce poate fi mai frumos. Imi aduc aminte de un puisor de pe saculetul meu de la gradinita :-) Si rag-bagul este grozav. Si stii ca se poarta denim desirat in continuare.
Sanda

...tiktakro... said...

Suuperrr! asta de mindrie de fiu!
in loc de scai pe viitor poti folosi la genti si inchizatoare magnetica, dar pentru copii este mai practic scaiul...
iar rucsacul este reusit si practic. Imi place.

Dora said...

Bravo Monica, ti-au iesit tare frumos mica trusa de creioane si mai ales rucsacul (eu care sunt molipsita de genti ;)
Mi-am inchipuit scena in care baiatul tau il intreaba pe colegul lui daca mama sa stie sa faca asa ceva :)))) MDR (adica:mori de ras)
Delicioasa scena :)

Ela said...

Felicitari, Monica atat pentru trusa de creioane cat si pentru rucsac!
Iar baietelul tau a reactionat de nota 10 fata de colegul rautacios!
Ela

Elena said...

Abia asteptam sa vad rucsacelul zdrentuit. A iesit super ca si suportul pentru creioane colorate. Sunt curioasa sa ved ce mai urmeaza. Elena

annapaola said...

ciao
very beautiful your job...
very very beautiful.
ciao
ciao
anna paola - italy

irinaindira said...

Buna,Monica!Frumoase lucrusoare...Felicitari!

irinaindira