Saturday, March 15, 2008

Din colectia "Incepute si neterminate''

Zilele trecute m-am gandit sa sortez un pic lucrurile prin dulapurile mele si iata ce am gasit. Din pacate nu mai stiu de unde am luat modelele, astfel ca imi cer scuze pentru ca nu pot sa indic sursa.
Un blackwork imitand blocuri patchwork (zic eu...) . Tin minte ca mi-a placut sa lucrez la el. Mai am de terminat modelele de pe margini.


Si un simpatic spiridus la care nu am mai avut mult de cusut, asa ca l-am terminat rapid. L-am colorat inainte de a incepe sa brodez, cu creioane cerate. Mai ramane acum sa-i gasesc si locul.

3 comments:

Alexandra said...

Lucrezi foarte frumos, Monica. Sa termini si cusatura in puncte, iar spiridusul cred ca se va potrivi pe vreun saculet de gradinita.
Te pup.

Grazia said...

This embroidered elf is wonderful!!!
Congratulations Monica!!!
I like also the pencil case!!!
Kisses
Grazia

Elena said...

Broderia este excelenta iar spiridusul fermecator! Ce lucruri minunate ai si le tii ascunse. Ma bucur sa le vad si ma voi bucura si mai tare cand vor fi terminate. Elena