Friday, December 14, 2007

Fetrul verde

Iata padurea mea de brazi... Upps! Cred ca un vreun urias si-a pierdut pantofii...
Aceste ornamente le-am confectionat pentru fiul meu, care le-a vandut la targul de Craciun organizat la scoala lor. Cu banii obtinuti din vanzari :) vor organiza o petrecere de sfarsit de an. Va fi un "party" pe cinste la clasa intai! ...
Multumiri Jenny B pentru modelul de papucei.

Am facut aceasta fotografie azi dimineata, de la fereastra. Soare stralucitor si ger naprasnic...
Iar acesta.... Ah! Acesta!... Este desertul meu preferat. Simplu si incredibil de bun : tort "Padurea neagra".

3 comments:

Ela said...

Noroc ca le-a vandut fiul tau , altfel trebuia sa pazesti brazii !
Felicitari Monica, esti o harnicuta!
Ela

Petit Patch said...

Minunati brazii si prajitura!
E una care-mi place si mie!
Smaranda

Elena said...

Imi plac bradutii dar mai mult imi place tortul acela. Ai si reteta la el? E cumva secreta...? Elena