Thursday, December 6, 2007

Surpriza din noiembrie

In luna noiembrie am facut un schimb de surprize cu membrele Peticelului. Pe langa faptul ca am primit o multime de lucrusoare minunate, am impresia ca le-am avut un pic langa mine pe expeditoare si am primit cate o mica lectie de finete si bun gust de la fiecare in parte.
Iata micile comori ce se ascundeau in plicuri, in ordinea sosirii lor :


Ela













Ena













Adina
















Ioana














Sanda














Smaranda














Elena













Dora













Nathalie













Teodora













Viviana













Daniela

4 comments:

Elena said...

Ma bucur ca ai primit surpriza de la mine, sper sa-ti foloseasca si sa faci lucrusoare dragute. Abia astept sa faci o cutiuta! Elena

Dora said...

Monica, materialul galben nu l-am vopsit eu, asa l-am cumparat de pe net, se numeste "batik". Eu am vopsit bucatelele rotunde de macrame, dantela aceea mai lata si firele de mouline.
Sper sa le folosesti cu drag!
Dora

marisa said...

thanks for your visit on my blog

irinaindira said...

Frumoase surprizele...
Succes la lucru!