Saturday, May 31, 2008

Culori

M-am jucat cu culorile. Ce a iesit se vede in fotografiile de mai jos. Dar ceea ce nu se vede este bucuria si placerea pe care mi-au pricinuit-o aceste bucati de carpa. Cel mai mult mi-au placut momentele in care desfaceam materialul si efectiv aveam emotii: oare ce va fi? Oare va fi bine?

Din acestea doua am si facut repede ceva...
Pentru ca nu stiam cum va fi in final, nu m-am complicat prea tare, asa ca am aplicat la urma cerculetele cu mana.Modelul este din cartea Lisei Bergene. Ii multumesc inca o data lui Kati pentru ca mi-a imprumutat-o.

Doresc tuturor copiilor si celor care in suflet mai sunt un pic copii, o zi minunata!


8 comments:

katafolt said...

Cu plăcere :),e foarte frumos,aproape că e păcat de acel material frumos din care se vede puţin din înăuntru!
Ce vopsea foloseşti?Ai obţinut culori minunate!

Ela said...

Din "joaca " ta cu vopseluri a iesit ceva minunat!Intr-adevar , pacat ca se vede asa de putin din panza minunata din interior!Ce dimensiuni are gentuta ? Sigur o sa vedem alte lucrari frumoase din rstul panzelor.Le astept cu nerabdare!
Ela

Grazia said...

It's very cute!!!!!
Did you hand-dye this fabric????
Ohhhhh...it's wonderful...I love the colours!!!!
Have a good day Monica!!!

Liana said...

Imi plac mult culorile care ti-au iesit si posetuta foarte reusita.
Liana

Elena said...

Totul este superb! Si materialele vopsite si posetuta. Imi plac foarte mult! Elena

Dora said...

Excelenta posetuta! si culorile sunt atat de apetisante;)

...tiktakro... said...

Noa bun, acum vrem repejor de tot tutorialul si pentru acesta gentuta:))))!! pe mine ma intereseaza partea cu fermoarul ;))ca restul deja e probat...
Hmmm...nu mai spun nimic de culori, m-au dat gata...
gentuta ta e tare reusita!!!

QUILT UNIVERS said...

Superbe materiale ti-au iesit! Ce material ai folosit, sifon alb?
Si gentuta e grozava...imi place ca e mai gogonata decat prima!
daniela