Monday, May 19, 2008

PIF

M-am alaturat pe blogul lui Kata unui lant simpatic de schimburi. Iata regulile:

1. Oricine are un blog poate intra in joc.
2.Primii 3 vizitatori care lasa un comentariu la acest mesaj vor primi cate un cadou facut de mine.
3.Voi trimite cadoul in decurs de 365 de zile.
4. In schimb trebuie sa "Dati mai departe" (Pay it forward) - trebuie sa postati acest joc pe blogul vostru. Daca nu o faceti, nu va voi trimite cadoul! :)

Acestea fiind prezentate, ma angajez deci, sa trimit cate un cadou facut cu propriile manusite :) , primilor trei vizitatori care vor lasa un comentariu la acest subiect si care vor intra in joc, publicand-ul pe blogul propriu. Termenul de predare :) este de 365 de zile.

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4. Cserébe "előre kell fizetni" úgy, hogy ezt megígéritek a saját blogotokban (nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában)!


1. Anyone who has a blog can join this game.
2. The first 3 visitors who leaves comments on this post will get a gift made by myself.
3. I will send my gift within 365 days.
4. In return you have to "Pay It Forward" - so you have to post this game on your blog, too. If you don't do I won´t send you the gift!

Astept deci, comentariile...

1 comment:

Alexandra said...

Salut, Moni:-) Esti cea mai dulce cu PIF challenge! Stii ca si noi (Peticelul Romanesc) am primit un cadou de la o fata din Norvegia, Nina, la o asemenea provocare? (Uita-te in arhiva!). Din pacate pe blogul nostru nu a lasat mesaj decat o fata care nu si-a dat adresa:-))
Iti doresc succes si sa gasesti niste partenere (sau parteneri) draguti la schimbul tau generos. Eu n-am blog, deci nu intru in joc;-))Am vrut doar sa-ti transmit simpatia mea.
Sanda