Sunday, May 18, 2008

TA - DAAA !!!


Si iata ca am terminat-o. Am si inaugurat-o deja :)) .
Oricat am incercat, nu am reusit sa-i fac o poza mai reusita. In realitate culorile nu sunt atat de sterse. Si nici senzatia pe care o ai cand o atingi nu pot sa o redau aici. Catifeaua e minunata. E moale, placuta si-ti da senzatia de comfort.

Stofele din combinatie sunt tot la fel de moi si pufoase. Pentru a nu fi o geanta prea sumbra ( e totusi primavara ) i-am aplicat niste floricele din yo-yo, cu cate un nasture.

Iata si interiorul, cu buzunarasele de rigoare. Am gasit si o panglica ce aminteste de florile de pe exterior.

Multumesc, Dora, pentru tutorial. Am avut o minunata sursa de inspiratie, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca ideea cu salteaua termoizolanta e de-a dreptul geniala!

7 comments:

Dora said...

Wow! A iesit suuper tare!S-o folosesti sanatoasa si sa faci multe altele!

...tiktakro... said...

Pai, tie nu ar trebui sa iti mai arate lumea tutoriale ca te si apuci de lucru :)))))si iti ies frumuseti. Cred ca senzatia de catifelare de care vorbesti cind mingii geanta este fantastica..
Ti-a iesit minunata! acum am noroc ca am altele pe cap ca altfel....ar trebui sa ma tin scai dupa tine :)))
Pupici.

Elena said...

Este superba, ti-a iesit perfecta si-mi plac foarte mult culorile! Vreau si una, imi faci? Elena

katafolt said...

Foarte frumos!Bravo!E absolut unic cu florile yo-yo...

QUILT UNIVERS said...

Are un design deosebit si a iesit foarte frumoasa!! Bravo, esti o harnicuta.
daniela

Liana said...

Ei, da...imi place mult, si culorile si modelul. Suntem in asteptare, sa vedem ce frumuseti mai faci.
Liana

ena said...

eu ce sa mai zic?sa te bucuri de tot ce faci frumos