Friday, May 9, 2008

Spiridusul

Nebunia cu jucariile si papusile o am demult. Ideea mi-a dat-o Kati, iar sursa de inspiratie am gasit-o pe blogul Teodorei. De trei zile fac si desfac, cos si tai, dar a venit vremea sa vi-l prezint pe noul spiridus al casei noastre.

Are camasuta si pantalonasi de gradinar si are grija de florile mele. E baiat (neaparat! - asa a cerut Lacika) si-si poarta inimioara in ... buzunar.


Clar ca a avut nevoie de o tichiuta pe masura si de niste pantofiori de piele intoarsa, nu de alta, dar la noi vremea e cam rece deocamdata.


Este un spiridus foarte ocupat. Toata ziua munceste, munceste si are grija de toti si toate in casa. Mai oboseste cateodata...


Iata-i si pe fericitii oameni care s-au ales cu un nou prieten.


Gata! Am pus cam multe fotografii, dar nuuuu, nu sunt deloc exaltata....

Doar o poza miiiica-mica sa mai pun aici.... :)))))


8 comments:

Ela said...

Monica, este grozav spiridusul tau! Cred si eu ca sunt fericiti baietii tai! Dar cum il impart??!!Neaparat mai trebuie unul!
Ela

Dora said...

Minunat gradinarul tau! Cu cata migala l-ai facut! Ce-mi plac camasuta si inimioara :)

katafolt said...

Bravo,l ai facut foarte frumos,nici nu e asa "tilda",are personalitate!

...tiktakro... said...

ha-ha-ha!!! acum , ce zici, sa-i fac o rochie mai acatarii lui Nordy pentru intilnirea cu spiridusul tau ?? este mai mult decit simpatic! si atit de ingrijit lucrat...m-am topit dupa hainutele lui ( eu nu am avut rabdare pentru rochita asa mica la a mea ) iar ideea de pantofiori din piele intoarsa...wow! a mea e desculta:((...crezi ca o vrea spiridusul tau o "coate goale" de Nordy ;))? ca de zestre...colo, un quiltuletz , si ala prea mic ca-i ies picioroangele afara :)))
FELICITARI pentru lucrare, esti maiastra!!!

Bastelnidee said...

Gracias....excelente

Elena said...

Ce spiridus minunat! Imi place nespus! Esti grozava Monica. Intotdeauna ai cate o surpriza sa ne arati. Elena

Grazia said...

Oh MOnica...it's a wonderful work!!!!!!!
Your Tilda is great!!!!
Bravo!!!!

Liana said...

Ce frumusel e! Cred ca baietii tai sunt foarte mandri de tine, se vede pe ei. Tin minte ca si baiatul meu era invidiat pentru jucariile pe care i le coseam.
Liana